GPL και ελληνική νομοθεσία

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed May 28 04:43:57 EEST 2008

On Wed, 28 May 2008 03:21:26 +0300, Dimis2410 <dimis2410 at yahoo.gr> wrote:
> Καλησπέρα παιδια
>
> Θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας πανω στο συγκεκριμένο θέμα Είναι η
> αδεια αποδεκτή απο τα ελληνικά δικαστήρια?
>
> Μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε μια δίκη την GPL?
>
> Δλδ εννοώ αν κάποιος παρει κώδικα απο σενα που αναπτύσεις ένα project
> με ανοιχτό κώδικα και τον κλείσει? θα μπορεις να τον κυνηγήσεις στα
> δικαστήρια?

Αν έχεις σκοπό να κάνεις κάτι τέτοιο, καλύτερα να μιλήσεις με την FSF.

Υπάρχει το GPL FAQ, αλλά το «νομικό πρόσωπο» που ασχολείται με το
enforcement της GNU GPL είναι η Free Software Foundation.  Ό,τι σου
πούμε εμείς, σε μια «τυχαία» λίστα, είναι ψιλο-άχρηστο αν δεν συμφωνεί
με αυτά που θα σου πεί η FSF.