drupal singlesite->multisite

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Sun May 25 18:02:13 EEST 2008

Κατ' αρχήν είσαι σίγουρος ότι χρειάζεσαι multi-site? Αυτό είναι κυρίως για
να έχεις κοινό κάποιον πίνακα στη βάση δεδομένων (πχ των χρηστών), ή να
έχεις κοινά modules κλπ. Γενικά, αυτό γίνεται και υπάρχουν αρκετά αναλυτικοί
οδηγοί στο drupal.org, όπως:

γενικά για το multisite:
http://drupal.org/node/43816

μια συζήτηση για αυτό ακριβώς που ψάχνεις:
http://drupal.org/node/20663

καθώς και σχετικά modules:
http://drupal.org/project/multisite_api

Από την άλλη, χωρίς να θέλω να σε αποθαρύνω, εγώ θα το έκανα    α π ό   τ η
ν   α ρ χ ή    μόνο και μόνο για να έχω κοινό περιεχόμενο, και ακόμη και σε
αυτή την περίπτωση δεν είμαι σίγουρος αν αξίζει τον κόπο, καθώς μετά αυτό σε
περιορίζει και κάνει πολύπλοκη την λειτουργία των site.

Στέφανος