drupal singlesite->multisite

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Sun May 25 12:20:37 EEST 2008

Μια ερώτηση προς τους drupalάδες της λίστας:

Έχω ένα drupal site το οποίο έστησα σε single-site setup. Θέλω εκ των υστέρων
να προσθέσω άλλα δύο ανεξάρτητα site, επομένως πρέπει να μετατρέψω την
εγκατάσταση σε multi-site setup. Πως γίνεται αυτό? Ψάχνω στο web και δε
βρίσκω κάτι.

Και κάτι ακόμα: μπορώ αυτά τα site να τα "δέσω" σε διαφορετικά subdomains του
domain μου? Το λέω γιατί στον ftp server βλέπω το κάθε subdomain σε
διαφορετικό directory. Πρέπει αυτά να δείχνουν κάπου ίσως??

Any help appreciated,
Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"