[SOLVED] Re: Debian testing, Xorg 7.3: αγνοούνται οι ρυθμίσεις του xorg.conf

Thanos pampo at freemail.gr
Sat May 10 00:36:03 EEST 2008

On 2008-05-07 17:06, Thanos wrote:
[...]
> Έχω την εντύπωση πως κάτι πρέπει να άλλαξε στην σύνταξη του xorg.conf
> ή στις ρυθμίσεις του Χ που αγνοώ, αλλά δεν μπόρεσα να βρω το τι και
> το πως θα το διορθώσω.

Επανέρχομαι για να παραθέσω το τι τελικά έκανα για την επιθυμητή ανάλυση
αλλά και την χρήση modeline σε Xorg 7.3.

Ο Xorg 7.3 χρησιμοποιεί το xrandr extention (αλήθεια πριν τι
χρησιμοποιούσε; ) για να επιλέξεις την κατάλληλη ανάλυση. Όπως λέει και
στο παρακάτω post στο Debian User Forums, γενικά αυτό δουλεύει αλλά σε
μερικές περιπτώσεις όχι, δηλαδή όπως στην περίπτωσή μου σου επιλέγει μια
ανάλυση που δεν θέλεις.

http://forums.debian.net/viewtopic.php?t=26577

Όπως λέει στο παραπάνω αλλά και στο wiki-άρθρο που έδωσε ο Γιώργος
(http://wiki.debian.org/XStrikeForce/HowToRandR12 - section III.5)
πρέπει να ορίσουμε την modeline, μαζί με το option "PreferredMode" όπως
παρακάτω:

> Modeline        "1280x1024_85.00" 157.50  1280 1352 1512 1728  1024 1025 1028 1072  -HSync +Vsync
> Option          "PreferredMode" "1280x1024_85.00"

Μια modeline του στυλ...

> Modeline        "1280x1024" 157.50  1280 1352 1512 1728  1024 1025 1028 1072  -HSync +Vsync

...δηλαδή χωρίς τον ορισμό της συχνότητας στην ανάλυση *δεν* δουλεύει,
τουλάχιστο σ' εμένα. Σε αυτό το σημείο την πάτησα εγώ, και παρ' όλο που
είχα ορίσει "PreferredMode" "1280x1024" με αντίστοιχη modeline διάβαζε
την ανάλυση αλλά όχι και την ρύθμιση για το ταίριασμα στις φυσικές
διαστάσεις της οθόνης.

Το μόνο που δεν βρήκα είναι γιατί δεν δουλεύει το xvidtune. Λογικά δεν
είναι συμβατό με το xrandr, σωστά; Εγώ είχα την modeline από τις παλιές
ρυθμίσεις και την προσάρμοσα στις καινούργιες. Αλλά όταν δεν έχεις την
modeline, ποια εφαρμογή παρόμοια με το xvidtune μπορείς να
χρησιμοποιήσεις με τον XOrg 7.3 για να παράξεις μια;

Αυτά... Γιώργο ευχαριστώ και πάλι!