Debian testing, Xorg 7.3: αγνοούνται οι ρυθμίσεις του xorg.conf

Thanos pampo at freemail.gr
Thu May 8 15:35:42 EEST 2008

On 2008-05-08 14:30, Γιώργος Μιχαλογιωργάκης wrote:
> On Thursday 08 May 2008 12:56:50 Thanos wrote:
[...]
> Νομίζω ότι μπορείς να προσθέσεις μια γραμμή
>
> Option "PreferredMode" "1200x1024_75.00"

Μετέφερα τις modelines στο Monitor section (διαγράφοντας το "Modes"
section) και  πρόσθεσα το παραπάνω option που πρότεινε ο Γιώργος. Πέτυχα
επιτέλους την ανάλυση 1280x1024 που ήθελα.

Γιώργο ευχαριστώ πολύ!

Δεν διαβάζει όμως καθόλου τα modelines και έχω κάποια κενά δεξιά και
πάνω που στο παρελθών διόρθωνε το modeline. Τα διαγράφω λοιπόν και λέω
να το ξαναρυθμίσω μήπως και... Ξεκινώ το xvidtune και προσπαθώ να
μετακινήσω λίγο αριστερά την «οθόνη». Όταν πατάω το "Apply" μου λέει:

"Invalid Mode requested

Sorry: You have requested a mode-line that is not possible or not
supported by your hardware configuration."

Περιορισμός στο hardware δεν νομίζω να είναι καθώς στο παρελθόν μια χαρά
κατάφερνα να μετακινήσω το κάδρο αλλά και να του αλλάξω μέγεθος.

Κάτι δεν πάει καλά... Αν κάποιος έχει καμιά ιδέα, οποιαδήποτε, παρακαλώ...