Debian testing, Xorg 7.3: αγνοούνται οι ρυθμίσεις του xorg.conf

Thanos pampo at freemail.gr
Thu May 8 13:56:50 EEST 2008

On 2008-05-07 17:06, Thanos wrote:
> Χαίρετε...
>
> Με χθεσινές αναβαθμίσεις στο Debian testing πέρασα σε Xorg 7.3. Έχω μια
> Radeon 9550 και χρησιμοποιώ τον 'radeon' driver. Στο xorg.conf έχω
> ορισμένο το Defaultdepth σε 24, στο οποίο η πρώτη ανάλυση είναι η
> "1200x1024" η οποία στην συνέχεια ρυθμίζεται και από μια modeline.
[...]
> Έπαιξα με το Defaultdepth για να δω τι αναγνωρίζει από το xorg.conf και
> φαίνεται να μην αναγνωρίζει καθόλου τις modelines και τις αναλύσεις που
> είναι ορισμένες.

Δημιούργησα καινούργιο xorg.conf δίνοντας...

	Xorg -configure

Το πρόβλημα παραμένει και φαίνεται να αγνοεί τελείως τις αναλύσεις που
έχω ορίσει εγώ παίρνοντας αυτές που σηκώνει η οθόνη και η κάρτα γραφικών.

Μπορεί κάποιος να ρίξει μια ματιά στο xorg.conf μου μήπως και μου
ξεφεύγει κάτι;

http://pastebin.com/m1b81b614

Υπάρχει κάποιο εργαλείο αυτοματοποιημένο σαν το xorgcfg (το οποίο δεν
βρίσκω) για το Debian testing για να δοκιμάσω να το ρυθμίσω και με αυτό
τον τρόπο;

Ευχαριστώ...