Debian testing, Xorg 7.3: αγνοούνται οι ρυθμίσεις του xorg.conf

Thanos pampo at freemail.gr
Wed May 7 17:06:27 EEST 2008

Χαίρετε...

Με χθεσινές αναβαθμίσεις στο Debian testing πέρασα σε Xorg 7.3. Έχω μια
Radeon 9550 και χρησιμοποιώ τον 'radeon' driver. Στο xorg.conf έχω
ορισμένο το Defaultdepth σε 24, στο οποίο η πρώτη ανάλυση είναι η
"1200x1024" η οποία στην συνέχεια ρυθμίζεται και από μια modeline.

Μετά την αναβάθμιση λοιπόν το γραφικό περιβάλλον σηκώνεται σε ανάλυση
1600x1200 χωρίς να είναι ορισμένη πουθενά μέσα στο xorg.conf. Το
Xorg.0.log μου λέει:

	(II) RADEON(0): Output VGA-0 using initial mode 1600x1200

Έπαιξα με το Defaultdepth για να δω τι αναγνωρίζει από το xorg.conf και
φαίνεται να μην αναγνωρίζει καθόλου τις modelines και τις αναλύσεις που
είναι ορισμένες.

Προσπάθησα να επαναφέρω κάποιο προκαθορισμένο xorg.conf με
'dpkg-reconfigure -phigh xserver-xorg' αλλά αυτό που είδα δεν ήταν ότι
ακριβώς περίμενα:

	Section "Device"
		Identifier	"Configured Video Device"
	EndSection

	Section "Monitor"
		Identifier	"Configured Monitor"
	EndSection

	Section "Screen"
		Identifier	"Default Screen"
		Monitor		"Configured Monitor"
	EndSection

Το παραπάνω φαίνεται να σηκώνει το γραφικό (όχι με τις ρυθμίσεις που το
θέλω), αλλά που στο καλό έχουν ρυθμιστεί όλα τα παραπάνω; Έχω την
εντύπωση πως κάτι πρέπει να άλλαξε στην σύνταξη του xorg.conf ή στις
ρυθμίσεις του Χ που αγνοώ, αλλά δεν μπόρεσα να βρω το τι και το πως θα
το διορθώσω.

Όντως μου διαφεύγει κάτι; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...