Thunderbird question

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Wed May 7 21:10:53 EEST 2008

costas wrote:
> O/H Tom Diamond έγραψε:

> Εργαλεία >> Φίλτρα >> Όρισε έναν νέο φίλτρο >> Όταν διεύθυνση αποστολέα
> είναι η δική σου να αντιγραφεί το μήνυμα στον τοπικό φάκελλο.

Χμμ. το κακό είναι ότα τα φίλτρα δουλεύουν σε "incoming messages" όχι σε
ό,τι στέλνω....
Για το παραπάνω βρήκα ένα addon
(https://addons.mozilla.org/en-US/thunderbird/addon/5538) που τρέχει τα
φίλτρα και στο Sent-folder αλλά όπως λένε και στο site ίσως χρειαστεί να
ξαναγράψω τα υπάρχοντα φίλτρα για να προλάβω "strange results"....

Καμιά πιο καθαρή λύση;;;