Thunderbird question

Thanos pampo at freemail.gr
Wed May 7 21:02:11 EEST 2008

costas wrote:
> O/H Tom Diamond έγραψε:

> Εργαλεία >> Φίλτρα >> Όρισε έναν νέο φίλτρο >> Όταν διεύθυνση αποστολέα
> είναι η δική σου να αντιγραφεί το μήνυμα στον τοπικό φάκελλο.

Έχω την εντύπωση πως τα φίλτρα αυτά τρέχουν αυτόματα σκανάροντας μόνο το
Inbox.

Αν τελικά επιλέξει αυτή την λύση θα πρέπει το φίλτρο που θα δημιουργήσει
να μην το έχει ενεργό, έτσι ώστε να μην του ρημάζει το inbox, και να το
εκτελεί χειροκίνητα όποτε θέλει επιλέγοντας το φίλτρο και στην συνέχεια
τον φάκελο στον οποίο θέλει να το εκτελέσει στο κάτω μέρος.