ISO -> bootable USB

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Sun Mar 30 22:04:14 EEST 2008

Στις 30/03/2008, ημέρα Κυριακή και ώρα 22:01 ο/η Σπύρος Γεωργαράς έγραψε:

> Τότε μεταφέρεις τα  isolinux/vmlinuz1 και isolinux/initrd1.img στο βασικό
> κατάλογο του USB. Επίσης αντιγράφεις το isolinux/isolinux.cfg στο βασικό
> κατάλογο του USB και το μετονομάζεις σε syslinux.cfg, και η προηγούμενη
> εγγραφή σε αυτό, γίνεται

Το παραπάνω θα πρέπει προφανώς να είναι:

Τότε μεταφέρεις τα  isolinux/vmlinuz και isolinux/initrd.img στο βασικό

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html