New message

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Sat Mar 29 19:41:43 EET 2008

Γιώργος Πάλλας wrote:

> Γιατί στο google; Το email αυτών των τύπων ήταν το info at d2dmarket.gr, το
> google τί σχέση έχει; Το υπόλοιπο είναι όπως το λες. Το ίδιο το μηχάνημά
> μου είναι που συνδέθηκε στην πόρτα 25 του mailserver τους και παρέδωσε
> τα email, οπότε στην χειρότερη θα αποκλειστεί σε εκείνο το mailserver η
> IP του μηχανήματός μου...

Mea culpa, λανθασμένα πίστευα ότι έστελνες στο d2dmarketnews at gmail.com.

Απλά παραξενεύτηκα λιγάκι με το ανοικτό της πολιτικής του auth. Το έχω συνηθίσει
κάπως πιο αυστηρό και είχα μείνει με την εντύπωση πως επιτρέπει να βγαίνουν mails
από το ίδρυμα μόνο μέσα από συγκεκριμένους mail gateways. Οι εντυπώσεις όμως είναι
για να διαλύονται...

Εκτός εάν έχω δίκιο και απλά σηκώθηκαν για εσένα προσωρινά οι ACLs :-)

Καλό βράδυ,

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074