New message

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Sat Mar 29 09:38:24 EET 2008

Alexandros Kosiaris wrote:

> Δηλαδή έκανες κατευθείαν mail delivery στο google ? Δεν υπάρχει κάποιου είδους
> smarthost(upstream mail provider) στον οποίον στέλνεις τα e-mail και τα προωθεί
> εκείνος για εσένα;
> Οπότε θεωρητικά θα έμπαινε η δική σου IP στην blacklist και όχι του smarthost;

Γιατί στο google; Το email αυτών των τύπων ήταν το info at d2dmarket.gr, το
google τί σχέση έχει; Το υπόλοιπο είναι όπως το λες. Το ίδιο το μηχάνημά
μου είναι που συνδέθηκε στην πόρτα 25 του mailserver τους και παρέδωσε
τα email, οπότε στην χειρότερη θα αποκλειστεί σε εκείνο το mailserver η
IP του μηχανήματός μου...

Γ.