εκκίνηση εφαρμογής σε διαφορετική γλώσσα από αυτή του περιβάλλοντος

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Mar 13 20:58:23 EET 2008

On 2008-03-13 03:45, Giorgos Keramidas wrote:
> On 2008-03-12 23:36, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:
[...]
> Προσωπικά, χρησιμοποιώ mini shell-wrappers, σαν το παρακάτω:

[snipped code]

> Η διαφορά με αυτό που έγραψες εσύ είναι οι γραμμές 27-32.  Πρώτα κάνω
> _unset_ οτιδήποτε έχει σχέση με locales, και ύστερα ρυθμίζω ακριβώς αυτό
> που θέλω.
>
> Το καλό με το να είναι shell script, είναι ότι τρέχει σε subprocess από
> το ενεργό shell μου.  Οπότε το unset δεν επηρεάζει σε τίποτα το parent
> shell, κι όλοι είναι χαρούμενοι :)

Ευχαριστώ Γιώργο για τον κώδικα και τις πληροφορίες αλλά δεν δουλεύει.
Ίσως είναι αυτό που λέει ο P. Christeas πως οι KDE εφαρμογές
χρησιμοποιούν άλλη μεταβλητή.

Παραθέτω παρακάτω το script έτσι όπως το «τροποποίησα» (χωρίς το license
agreement για λόγους οικονομίας χώρου) μήπως και έκανα πατάτα: