Φορητό laptop ASUS EEE PC701 4G SURF GREEN (OS: Xandros / Linux based)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Mar 11 20:03:33 EET 2008

* Manolis Kiagias [2008-03-11 14:50]:
> Σωστά φυσικά. Απλώς εγώ σκεφτόμουνα την εναλλαγή μέσω του KDE και όχι xorg.
> Αν και στο δικό μου eee το xandros είναι ήδη παρελθόν :)

Κι εγώ το έβγαλα για 2-3 μέρες και έβαλα το eeeXubuntu, αλλά διαπίστωσα
ότι 1) το boot ήταν αισθητα πιο αργό απ' ότι στο Xandros και 2) το
πρόγραμμα διαχείρισης των συνδέσεων wifi της Asus ήταν πολύ πιο φιλικό
και εύχρηστο. Για το 1 δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει, αλλά για το 2 τι
χρησιμοποιείς; Υπάρχει κάποιο στάνταρ πρόγραμμα του KDE;

Επανεγκαθιστώντας το Xandros (από το backup που είχα πάρει) ξήλωσα με
την ευκαιρία και το UnionFS, αλλά κι εγώ θα ήθελα να βάλω κάτι άλλο στη
θέση του Xandros, για πιο ενημερωμένα repositories και για να μην
περιέχεται proprietary λογισμικό... απλώς δεν είχα όρεξη να το ψάξω.

Αλέξανδρος