Boot με/χωρίς κάρτα γραφικών

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Mar 11 11:52:25 EET 2008

Tasos Laskos wrote:

> Erm, de mporo na skefto logo na vriskete sto OS to provlima.
> Mipos exei na koitakseis tis ry8miseis tou BIOS ksana?
> Se poia POST errors na stamataei dld, sti perptosi sou se kanena.

Αυτό που με προβληματίζει είναι το γεγονός ότι δούλευε χωρίς κάρτα
γραφικών πριν την αλλαγή του λειτουργικού. Στο BIOS είχα ρυθμίσει να
σταματάει σε όλα τα errors εκτός της έλλειψης πληκτρολογίου (Halt on:
All, but keyboard). Με αυτή τη ρύθμιση δούλευε και με gfx card και χωρίς
(έκανε κάποια beep το board, αλλά δεν «μασούσε» και συνέχιζε το boot).

Μετά την αναβάθμιση του λειτουργικού, άλλαξα τη ρύθμιση πολλές φορές.
Την έβαλα και στο "Halt on: No errors", αλλά πάλι τίποτα.

Όπως είχα γράψει παραπάνω, το bios μάλλον κάνει post κανονικά. Το boot
device ειναι μια Compact flash κάρτα, μέσω ενός ide2cf adapter. Αυτός ο
αντάπτορας έχει τρία λαμπάκια. To πράσινο ανάβει όταν
γράφονται/διαβάζονται δεδομένα από την cf card.

Κατά το boot, λοιπόν, χωρίς κάρτα γραφικών και, αφού περάσει ο
συνηθισμένος χρόνος μέχρι να κάνει post το bios και αναγνωριστεί ο HDD
ενός PCI IDE controller, τότε βλέπω το πράσινο λαμπάκι του αντάπτορα να
ανάβει. Αυτό συμβαίνει όταν φτάνει στο GRUB screen. Γι'αυτό είμαι σχεδόν
βέβαιος ότι κάτι φταίει στο λειτουργικό. Δυστυχώς τώρα δεν έχω χρόνο να
δοκιμάσω με κάποια άλλη διανομή.

> Mipos xa8ikan gia kapio logo? (Teliose i mpataria px)

Όχι τα settings είναι όλα εντάξει.

> Eixa kai ego ena paromio setup gia server/katevastiri sto home lab mou
> kai oses fores kolousan ta pragmata
> to BIOS eftege.
>
> Kali tyxi pantos. :)

Thanks. :)