Boot με/χωρίς κάρτα γραφικών

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Sat Mar 8 22:28:42 EET 2008

When the date was Saturday 08 March 2008, George Notaras wrote:

> Η κατανάλωση ρεύματος από όλα αυτά τα λεγόμενα «λινουξόκουτα» με
> απασχολεί, κυρίως επειδή έχω έναν σοβαρό λόγο να κάνω fine-tuning σε ένα
> μηχάνημα και σε επίπεδο hardware (εννοώ το απλό «βάζω-βγάζω» εξαρτήματα
> και όχι το modding), αλλά και software (εννοώ το να μη γίνεται σπατάλη
> των resources). Η κάρτα γραφικών, όπως και διάφορα άλλα εξαρτήματα
> σίγουρα δεν χρειάζονται σε ένα always-on μηχάνημα.

Έχεις μετρήσει διαφορά; Είναι μεγαλύτερη από 3-4Wh; Είναι συγκρίσιμο μέγεθος
με τα υπόλοιπα χρήματα που πληρώνεις στη ΔΕΗ; Δεν το έχω μετρήσει, αλλά έχω
την εντύπωση πως δεν είναι και απλά εκλογικεύετε μια μπαρούφα (με όλο το
δέοντα σεβασμό στο σκεπτικό σας...)

> Στην προκειμένη περίπτωση βέβαια, δεν είναι η κατανάλωση ρεύματος ο
> πραγματικός λόγος που δεν θέλω να χρησιμοποιήσω την κάρτα γραφικών.
> Απλά, όσο μαθαίνει κανείς περισσότερα, έρχεται η στιγμή που πρέπει να
> αυξηθεί λίγο ο βαθμός δυσκολίας για να συνεχίσει να έχει πλάκα το
> computing ;)

Ο μαζοχισμός είναι ένα καθόλα αποδεχτό φετίχ, IMHO (σε ελεύθερη χώρα ζούμε
και τα ρέστα.)
Το πρόβλημα αρχίζει όταν έχεις κάνει ένα πρόβλημα κατ'επιλογή δύσκολο και
ζητάς βοήθεια γι αυτό.

Και, να σε ρωτήσω, μια και το computing δεν είναι αρκετά προκλητικό για
εσένα, Rexx ξέρεις;

--
 Michael Iatrou