2 κάρτες δικτύου - 2 συνδέσεις - 1 server ?

Dimitris Botsis dimbotsis at yahoo.gr
Sat Mar 8 17:55:22 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Οι clients του τοπικού δικτύου _είναι_ διαφορετικού από τους εξωτερικούς
> clients και από οποιαδήποτε κίνηση ξεκινάει από το εσωτερικό δίκτυο.  Αν
> αυτό δε σε ενδιαφέρει, και θέλεις απλά να «φεύγουν οι απαντήσεις των
> εισερχόμενων συνδέσεων από το interface που ήρθαν οι αρχικές συνδέσεις
> από τον εξωτερικό client», τότε δεν έχει σημασία τι *default* gateway
> έχεις, γιατί για ένα εισερχόμενο connection _δεν_ θα χρησιμοποιηθεί το
> default gateway.
Φυσικά. Από την αρχή αυτό το πράγμα έγραψα αλλά λίγοι το διάβασαν ή το
κατάλαβαν. Κάποιοι μάλιστα έσπευσαν να το θεωρήσουν αμέσως και ως κακό.

> Το σχόλιο του Κεραμίδα είχε σκοπό να σου τραβήξει την προσοχή στη
> διαφορά που έχει ένα «τοπικό LAN» connection.  Μπορεί να μη άρεσε το
> στυλ, αλλά η διαφορά υπάρχει, και με arp(1) μπορείς να τη δεις.
>
> Όπως και να 'χει, δεν είχα σκοπό να σου πω «να μην το ψάξεις», αλλά
> ακριβώς το ανάποδο.  Να _ψάξεις_ με τα utilities που έχεις ήδη, για να
> βρεις περισσότερες πληροφορίες για τα local LAN connections, έτσι ώστε
> να μη σου φαίνεται περίεργο που γίνεται αυτό που έγραψες ως:
Συγνώμη ρε φίλε, αλλά όταν γράφεις πως εγώ εννοώ :
"Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, αλλά εγώ θα κάνω ότι μου κατέβει."
εννοείς ακριβώς το ανάποδο ? Παράξενος τρόπος γραψίματος.
Τέλος πάντων.

> [...]
>     samba από δύο διαφορετικούς clients, εναν σε κάθε κάρτα ?
>     Τότε, σίγουρα η εξυπηρέτηση γίνεται πλήρως από κάθε κάρτα ή
>     τουλάχιστον έτσι φαίνεται.
>
> Δεν αρκεί να μπορείς να δεις ότι τα πακέτα ενός εισερχόμενου connection
> «παίζουν» μερικές φορές.  Χρειάζεται να _ξέρεις_ και γιατί.  Οπότε
> φυσικά ψάξε ότι πιστεύεις ότι βοηθάει.  Υπάρχει λόγος που γίνεται αυτό
> που έγραψες για τους τοπικούς clients, και θα τον δεις αμέσως με τις
> route και arp εντολές.
>
> Κι όχι, δεν το «παίζω μάστορας».  Απλά μου φάνηκε ότι αγνόησες αυτό που

Κατανοητά.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τις διευκρινίσεις.
Και ελπίζω σε πιθανή νεότερη επικοινωνία μας να υπάρχει πιο φυσιολογικό
στυλ.