2 κάρτες δικτύου - 2 συνδέσεις - 1 server ?

Dimitris Botsis dimbotsis at yahoo.gr
Sat Mar 8 17:44:00 EET 2008

V13 wrote:

>   Ta idia isxyoyn pano-kato kai gia esena... Ta hints poy soy dinei einai
> apolyta sosta kai telos panton, den se prosbale (ektos an isxyei ekeino me th
> myga). Anti na prosbalesai xoris logo koita thn oysia se ayta poy soy eipe o
> Giorgos. Tha mporoyse poly apla na agnoisei to mail soy kai na s'afisei na
> pedeyesai (opos skopeva na kano ego), mias kai fanike na psilo-aporiptieis
> ayta poy soy eipame xoris na probaleis epixeirimata. Parola ayta protimise na
> soy apantisei gia na se boithisei.
>
> <<V13>>

Η απάντησή σου, περιέχει πολλά μαργαριτάρια...

Μα καλά, έγραψα εγώ ότι τα hints που γράφει δεν είναι σωστά ?
Τί πάθατε όλοι σας ?
Είχα την εντύπωση ότι ο πρέπει να υπάρχει σεβασμός μεταξύ των
συμμετεχόντων. Η ουσία αγαπητέ, δεν είναι αν θα παίξει η κωλοκάρτα ή το
NAT, αλλά να υπάρχει σεβασμός μεταξύ μας και κυρίως όχι έπαρση.
Εγω θεώρησα ότι με προσέβαλε η αναφορά του Κεραμίδα γι'αυτό και απάντησα
έτσι. Αν εσένα δεν σε προσβάλει το να σε θεωρήσει κάποιος ξεροκέφαλο,
ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ, μόνο και μόνο επειδή θέλω να συνεχίσω να ψάχνω, πρόβλημά σου.

Δεν νομίζω ότι ψιλοαπόρριψα κάτι που να γράφηκε, αλλά οι γνώμες που
αναφέρονται δεν είναι και κατ'ανάγκην ολόσωστες. Αν βρεις κάτι
προσβλητικό ή "εξυπνάδα" που να έγραψα, παρέθεσέ το να το δουν όλοι και
να κρίνουν.
Εκτός αν θέλεις κι εσύ αυτό που λες να θεωρείται πάντα σωστό.
Οπως για παράδειγμα το τελευταίο που μου έγραψες ότι ο router
εξερχόμενης κίνησης είναι σίγουρα μόνο ένας στο configuration που έχω,
για τους clients που συνδέονται απ'έξω. Αυτό θα μου επιτρέψεις να το
ψάχνω ακόμη (χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, αλλά έτσι θέλω ρε παιδί μου
να το δω στην πράξη).
Η απάντηση του Κόσιαρη που ακολούθησε, αναφέρει κάτι σχετικό.

Αυτό που γράφεις για την μύγα, αν εννοείς την μύγα και το σπαθί, ναί
αυτό ισχύει.

Επίσης, το φοβερό που γράφεις "να με αφήσετε να παιδεύομαι επειδή φάνηκε
ότι ψιλοαπορρίπτω τις ιδέες σας...", τί να πώ, ποιος σου είπε εσένα ότι
παιδεύομαι ?
Εγώ γουστάρω να κάθομαι και να ψάχνω τις διάφορες ρυθμίσεις και αν τα
χαλάσω ούτε που με νοιάζει. Τα ξαναστήνω.
Ευχαριστώ και υποκλίνομαι σε όποιον με βοηθάει καλοπροαίρετα αλλά όποιος
το κάνει θεωρώντας τον εαυτό του "κάτι", και ότι κανονικά δεν θα το
έκανε αλλά μου κάνει χάρη, τότε καλύτερα αυτός να κρατήσει τις ιδέες του
για τους άλλους, αλλά όχι για μένα.

Αλλά το σημαντικότερο, αν εσύ δεν δέχεσαι να απορρίπτουν ή να
επανεξετάζουν αυτά που λες, τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά.
Και αν η συμμετοχή μου εδώ προϋποθέτει ότι θα κάνω τουμπεκί και ότι δεν
θα έχω δικαίωμα να λέω την γνώμη μου, τότε να την χαίρεστε την παρέα σας
αλλά προτιμώ να παιδεύομαι (λέμε τώρα...).