2 κάρτες δικτύου - 2 συνδέσεις - 1 server ?

Dimitris Botsis dimbotsis at yahoo.gr
Sat Mar 8 15:36:25 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> «Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, αλλά εγώ θα κάνω ότι μου κατέβει.»
>
> Είσαι σίγουρος ότι κατάλαβες τι είπε ο V13 όταν έγραψε «Γιατί πρόκειται
> για άμεσα συνδεδεμένα δίκτυα»;
>
> Αν όχι, κοίτα προσεκτικά την έξοδο της εντολής:
>
> 	route -n
>
> και ύστερα προσπάθησε να καταλάβεις τι σχέση έχει αυτή με την έξοδο της
> δεύτερης εντολής:
>
> 	arp -a

Εσύ πάλι τί ζόρι τραβάς ?
Σε πειράζει αν συνεχίσω να δοκιμάζω τις ρυθμίσεις ? Αλλο πάλι κι αυτό.
Δεν έγραψα ότι ο V13 έχει λάθος. Παραδέχομαι βεβαίως ότι έχει δίκιο απλά
θέλω να συνεχίζω να δοκιμάζω. Δεν μίλησα σε κανένα με αγένεια ούτε το
έπαιξα σπουδαίος.
Αν δεν σου αρέσει αυτό που θέλω να κάνω, πάρε ένα μαντολίνο και παίξε σε
ΛΑ μινόρε.
Το ύφος σου το βρίσκω αναίτιο και προκλητικό.
Και προτείνω να χαλαρώσεις.