2 κάρτες δικτύου - 2 συνδέσεις - 1 server ?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Mar 8 15:04:45 EET 2008

On 2008-03-08 14:53, Dimitris Botsis <dimbotsis at yahoo.gr> wrote:

> Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
>
> Πάντως εγώ θα κάνω τις δοκιμές μου χρησιμοποιώντας δύο διαφορετικά
> gateways στο ίδιο σύστημα (έναν για κάθε interface) και θα σας
> παραθέσω τα αποτελέσματα όταν τελειώσω.

«Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, αλλά εγώ θα κάνω ότι μου κατέβει.»

Είσαι σίγουρος ότι κατάλαβες τι είπε ο V13 όταν έγραψε «Γιατί πρόκειται
για άμεσα συνδεδεμένα δίκτυα»;

Αν όχι, κοίτα προσεκτικά την έξοδο της εντολής:

	route -n

και ύστερα προσπάθησε να καταλάβεις τι σχέση έχει αυτή με την έξοδο της
δεύτερης εντολής:

	arp -a