2 κάρτες δικτύου - 2 συνδέσεις - 1 server ?

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri Mar 7 22:16:24 EET 2008

Dimitris Botsis wrote:

> Προς ενημέρωση, το θέμα λύθηκε και ήταν πολύ εύκολο.
> Απλώς στην 2η κάρτα έπρεπε να μην ορίσω gateway.
> Κατά την εγκατάσταση, είχα ορίσει ποια από τις 2 θα είναι η πρωτεύουσα
> κάρτα.
> Μετά την εγκατάσταση του Debian, έδωσα στατικές εσωτερικές διευθύνσεις
> σε κάθε κάρτα και απλώς στην δευτερεύουσα δεν όρισα gateway.
> Ολα ΟΚ.

Κάτι μου λέει ότι τώρα δεν έχεις πλήρως utilized την μία από τις δύο γραμμές σου,
για να μην πώ γίνεται κανα κουλό asymmetric routing...

Μπορείς σε παρακαλώ να μας εξηγήσεις λίγο πιο πλήρως το setup σου; Είναι
πχ κάτι σαν το παρακάτω;

Router1-> Internal IP: 192.168.1.X/24 -> External IP: IP παροχέα1
Router2-> Internal IP: 192.168.2.X/24 -> External IP: IP παροχέα2

Ισχύει παροχέας1==παροχέας2 ?

Στον server:

eth0-> 192.168.1.Y/24 , gw 192.168.1.X
eth1-> 192.168.2.Y/24 , no gw

Port forwarding από τους δύο routers στην 80 στις αντίστοιχες IPs του server ?

Το rp_filter είναι ενεργό; Αυτό το βλέπεις με:

/sbin/sysctl net.ipv4.conf.eth0.rp_filter
/sbin/sysctl net.ipv4.conf.eth1.rp_filter
/sbin/sysctl net.ipv4.conf.default.rp_filter
/sbin/sysctl net.ipv4.conf.all.rp_filter

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074