Re: 2 κάρτες δικτύου - 2 συνδέσεις - 1 server ?

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Thu Mar 6 14:26:43 EET 2008

On 3/6/08, Dimitris Botsis <dimbotsis at yahoo.gr> wrote:
> Γεια σας.
> Εχω την εξής ερώτηση :
> Εχω ενα μηχάνημα με Debian 4 όπου έχω βάλει 2 κάρτες δικτύου.
> Θέλω να συνδέσω την μια κάρτα δικτύου σε έναν ADSL router και την άλλη
> κάρτα δικτύου σε άλλο ADSL router ώστε ο webserver που έχω πάνω στο
> μηχάνημα να φαίνεται καί από τις 2 γραμμές.

σου αναφέρω ότι θυμάμαι νεφελοδώς από κάποιο παλιό ανάγνωσμα (μάλλον
advanced routing how to): τα πακέτα απο το internet φτάνουν κανονικά
και στα δυο interfaces αλλά κάποιο default route επιβάλει στις
απαντήσεις να επιστρέφουν πάντα από το πρώτο interface. Οπότε
συνδέσεις στο 1ο είναι ΟΚ ενώ στο 2ο δεν πετυχαίνουν