2 κάρτες δικτύου - 2 συνδέσεις - 1 server ?

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Thu Mar 6 14:07:08 EET 2008

Dimitris Botsis wrote:
> Γεια σας.
> Εχω την εξής ερώτηση :
> Εχω ενα μηχάνημα με Debian 4 όπου έχω βάλει 2 κάρτες δικτύου.
> Θέλω να συνδέσω την μια κάρτα δικτύου σε έναν ADSL router και την άλλη
> κάρτα δικτύου σε άλλο ADSL router ώστε ο webserver που έχω πάνω στο
> μηχάνημα να φαίνεται καί από τις 2 γραμμές.
>
> Σημειώνω ότι οι 2 ADSL routers έχουν φυσικά διαφορετικούς λογαριασμούς
> σύνδεσης και είναι κανονικά Online.
>
> Μέχρι τώρα, έχω βάλει τις κάρτες και φαίνονται κανονικά απ'το σύστημα,
> είναι καί οι δύο ενεργές και το ifconfig μου δίνει κανονικά στοιχεία καί
> [...]

Για στείλε ένα
# netstat -pan | grep LISTEN | grep apache

ο δικός μου για παράδειγμα ακούει σε όλα τα interfaces, αν και έψαξα μια
γρήγορα στο config του και δεν βρίσκω που ορίζεις το σε ποια/ποιο
interface ακούει...
tcp6       0      0 :::80                   :::*
LISTEN      2874/apache2

Στείλε επίσης το ifconfig -a

G.