2 κάρτες δικτύου - 2 συνδέσεις - 1 server ?

Dimitris Botsis dimbotsis at yahoo.gr
Thu Mar 6 13:43:37 EET 2008

Γεια σας.
Εχω την εξής ερώτηση :
Εχω ενα μηχάνημα με Debian 4 όπου έχω βάλει 2 κάρτες δικτύου.
Θέλω να συνδέσω την μια κάρτα δικτύου σε έναν ADSL router και την άλλη
κάρτα δικτύου σε άλλο ADSL router ώστε ο webserver που έχω πάνω στο
μηχάνημα να φαίνεται καί από τις 2 γραμμές.

Σημειώνω ότι οι 2 ADSL routers έχουν φυσικά διαφορετικούς λογαριασμούς
σύνδεσης και είναι κανονικά Online.

Μέχρι τώρα, έχω βάλει τις κάρτες και φαίνονται κανονικά απ'το σύστημα,
είναι καί οι δύο ενεργές και το ifconfig μου δίνει κανονικά στοιχεία καί
για τις δύο.

Το θέμα είναι πως το test site που έχω φαίνεται όταν το καλώ μέσω
internet με την Public διεύθυνση του 1ου router ενώ δεν φαίνεται με την
public διεύθυνση του 2ου router.

Γίνεται αυτό ?

Ευχαριστώ