Newsletter

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Thu Mar 6 11:01:05 EET 2008

LEFTERIS AVGENAKIS wrote:

 > Φίλες και φίλοι, Από σήμερα, ξεκινώ μαζί με τους συνεργάτες μου μια
 > δράση συστηματικής και συνεχούς ενημέρωσης για τις πρωτοβουλίες
 > και ενέργειες, μέσα και έξω από το Κοινοβούλιο, καθώς και για το έργο
 > που επιτελώ για το νομό μας, για το νησί μας, για τη χώρα μας. Η
 > 15νθήμερη έκδοση του eν δράσει αποσκοπεί στην τακτική και πλήρη
 > ενημέρωση των προσπαθειών που καταβάλλονται, στην ενδυνάμωση
 > της προσωπικής επαφής και στην ανάπτυξη ενός συνεχούς διαύλου
 > επικοινωνίας μαζί σας. Η επίλυση των καθημερινών μικρών και
 > μεγάλων προβλημάτων και η χάραξη μιας σταθερά ανοδικής
> [...]

Κ. Αυγενακη,

Σας ευχαριστουμε για την επικοινωνια σας με την ηλεκτρονικη λιστα τεχνικης
υποστηριξης Linux του Συλλογου Χρηστων και Φιλων Linux Ελλαδας.

Εκπροσωπωντας την κοινοτητα χρηστων Linux και ενα σημαντικο μερος της
κοινοτητας του Ανοιχτου Λογισμικου στην Ελλαδα, και χαιρετιζοντας την
πρωτοβουλια σας για μια απευθειας επικοινωνια με την κοινοτητα μας, θα
θελαμε να σας υποβαλλουμε ορισμενα σημαντικα για την κοινοτητα μας
ερωτηματα:

1) Ποιες ειναι οι θεσεις σας, γενικα, σχετικα με το ανοιχτο λογισμικο και
πιο συγκεκριμενα με το λειτουργικο συστημα Linux;

2) Ειναι γενικως παραδεκτο, με διεθνη παραδειγματα, οτι οι τεχνολογιες
ανοιχτου λογισμικου προσφερουν πρωτογνωρες ευκαιριες αναπτυξης και
αξιοποιησης προηγμενων τεχνολογιων στον τομεα της Δημοσιας Διοικησης.
Ποιες ειναι οι θεσεις σας σχετικα με τη χρηση ανοιχτου λογισμικου γενικα
και συγκεκριμενα του λειτουργικου συστηματος Linux στον Δημοσιο Τομεα
της χωρας μας, και ποιες στρατηγικες θα προτεινατε για την περαιτερω
αναπτυξη της χρησης του ανοιχτου λογισμικου στη Δημοσια Διοικηση;

3) Συμφωνειτε οτι οι τεχνολογιες που βασιζονται σε Ανοιχτα Προτυπα
προαγουν τον υγιη ανταγωνισμο στο χωρο της τεχνολογιας, δημιουργουν
ευκαιριες αναπτυξης, και προαγουν την διαλειτουργικοτητα ετερογενων
πληροφοριακων συστηματων; Ποιες στρατηγικες θα προτεινατε για την
αναπτυξη και τυποποιηση της χρησης λογισμικου βασισμενου σε Ανοιχτα
Προτυπα στον Δημοσιο Τομεα;

Δεδομενου οτι το Ηρακλειο Κρητης αποτελει μεταξυ αλλων ενα ενεργο κεντρο
επιστημονικης και τεχνολογικης αναπτυξης, και του ισχυρου ενδιαφεροντος της
επιστημονικης κοινοτητας του Ηρακλειου (και ολοκληρης της Ελλαδας) σχετικα
με ζητηματα ανοιχτου λογισμικου και του λειτουργικου συστηματος Linux,
αναμενουμε με μεγαλο ενδιαφερον τις αποψεις σας σχετικα με τα ζητηματα
που απασχολουν την κοινοτητα μας.

Για την Ηλεκτρονικη Λιστα Ταχυδρομειου linux-greek-users του Συλλογου
Χρηστων και Φιλων Linux Ελλαδας,
Ο Εφορος του Συλλογου Χρηστων και Φιλων Linux Ελλαδας,
Χρηστος Ρικουδης,