Newsletter

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Thu Mar 6 09:29:02 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Αν συμφωνήσει και ο λίσταρχος και τον κόψουμε από το `access' table του
> Sendmail, να δεις αν θεωρείται spam ή όχι όμως.

Aυτό εννοείται... Ποιος είπε το πετυχημένο 'το δικαίωμά σου να λες ό,τι
θέλεις δεν περιλαμβάνει την υποχρέωσή μας να το ακούμε';
Υπάρχει νόμος σχετικά πάντως που συγκεκριμένα αυτά που στέλνουν οι
βουλευτές εξαιρούνται από το να θεωρηθούν spam ως 'ενημέρωση δημοσίου
συμφέροντος'. Έτσι είναι, αυτοί νομοθετούν, αυτοί spamάρουν...