Referencer, apories

Γιώργος Μιχαλογιωργάκης giorgis.m at gmail.com
Tue Mar 4 18:53:31 EET 2008

Στις Τρίτη 04 Μάρτιος 2008 17:25, ο/η John T. Margaritopoulos έγραψε:
<snip>

> Καλησπέρα,
>
> Είδα ότι στο τελευταίο email υπάρχει μια συζήτηση για προγράμματα
> αρχειοθέτησης εργασιών.
> Με ενδιαφέρει αρκετά μιας και η συλλογή μου μεγαλώνει συνεχώς >4.000
> εργασίες σε pdf μορφή.
>
> Το ερώτημα μου αφορά το referencer προσπάθησα να το χρησιμοποιήσω,
> άλλα όταν κάνω εισαγωγή από π.χ. add folder
> δείχνει όλα τα paper, αλλά οι διάφορες πληροφορίες είναι άσχετες, δεν
> αναγνωρίσει συγγραφείς, τίτλο, κλπ. Το μόνο σωστό
> που εισάγει είναι το έτος. Η επιλογή Web link ή get metadata δεν
> δουλεύει σχεδόν σε κανένα.

> [...]

Ο τρόπος που προσπαθεί να πάρει τα δεδομένα ο referencer είναι μέσω του
crossref και του αριθμού doi.  Με κάποιες πρόσφατες αλλαγές στο crossref
χρειάζεται να γραφτείς για να μπορείς να συλλέξεις δεδομένα.  Επομένως
αφού  γραφτείς [1] και έχεις ένα OpenURL username και password βάζοντας
στο Metadata Lookup box των Preferences

http://www.crossref.org/openurl/?pid=ourl_myUserName:myPassWord&id=doi:<!DOI!>&noredirect=true

θα πρέπει να δουλέψει.  Πρόσεξε ότι το username σου από το OpenURL είναι
ourl_myUsername.

Αν χρειάζεσαι κάποια ειδική βάση για να συλλέξεις δεδομένα μπορείς να
κοιτάξεις στο faq αν υποστηρίζεται, ή να ρωτήσεις την mailing list [3],
αν σκοπεύει κανείς να την υποστηρίξει.

αν υποστηρίζεται.  Αν ήξερα Python, και εγώ πολύ θα ήθελα να κάτσω να
γράψω ένα plugin για να συνεργάζεται με το SPIRES, αλλά...

Γιώργος

[1]http://www.crossref.org/openurl_info.html
[2]http://icculus.org/referencer/faq.html
[3]http://icculus.org/referencer/contact.html