Referencer, apories

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at gmail.com
Tue Mar 4 18:25:11 EET 2008

> ------------------------------
>
> Message: 6
> Date: Mon, 3 Mar 2008 16:06:12 +0100
> From: Γιώργος Μιχαλογιωργάκης 	<giorgis.m at gmail.com>
> Subject: Re: Arxeiothetisi syllogis keimenwn
> To: linux-greek-users at lists.hellug.gr
>
> Στις Δευτέρα 03 Μάρτιος 2008 15:48, ο/η Antonis Christofides έγραψε:

      * Δεν θυμάμαι το νήμα, αλλά ένα αρκετά καλό πρόγραμμα είναι το
        referencer.

> http://icculus.org/referencer/
>
> Έχω αρκετά paper (~1200) και τα ελέγχω με αυτό.  Αν έχεις paper από το
> arxiv είναι πολύ βολικό γιατί συγκεντρώνει τα metadata αυτόματα και δεν
> εχεις να κάνεις και πολλά.  Πρόσφατα πρόσθεσαν και Lyx plugin (αν και
> μου είναι άχρηστο).  Υπάρχει στο rep του debian sid, και έχει και έτοιμα
> πακέτα από ότι θυμάμαι στην σελίδα.

Καλησπέρα,

Είδα ότι στο τελευταίο email υπάρχει μια συζήτηση για προγράμματα
αρχειοθέτησης εργασιών.
Με ενδιαφέρει αρκετά μιας και η συλλογή μου μεγαλώνει συνεχώς >4.000
εργασίες σε pdf μορφή.

Το ερώτημα μου αφορά το referencer προσπάθησα να το χρησιμοποιήσω, άλλα
όταν κάνω εισαγωγή από π.χ. add folder
δείχνει όλα τα paper, αλλά οι διάφορες πληροφορίες είναι άσχετες, δεν
αναγνωρίσει συγγραφείς, τίτλο, κλπ. Το μόνο σωστό
που εισάγει είναι το έτος. Η επιλογή Web link ή get metadata δεν
δουλεύει σχεδόν σε κανένα.

Μπορώ να κάνω κάτι, χρειάζονται κάποιες ρυθμίσεις? Π.Χ. στο Metadata
Lookup URL, μπορεί να μπει άλλη διεύθυνση? Αν ναι ποια?
Το site του referencer αναφέρεται σε ένα plug-in που βοηθά για τα metada
από αρχεία. Δεν κατάφερα να το βρω, γνωρίζει κανείς τίποτα?

Ευχαριστώ

--
Dr. John T. Margaritopoulos,FRES
Department of Biochemistry and Biotechnology,
email: johnmargaritopoulos at gmail.com
email: johnmargaritopoulos at yahoo.com