[Open-source] η nokia μας έδωσε το open-source νέο της χρονιάς

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Jun 30 16:35:02 EEST 2008

> Ας ξεκινήσουν μια άλλη εφαρμογή που θα αναπτυχθεί βάση των αναγκών της
> κοινότητας, θα είναι ασφαλής απο την αρχή και θα... μοιάζει
> περισσότερο με linux.

Dhladh ayto pou sthn pragmatikothta xreiazesai esy einai ena kinhto to
opoio :

8a to bgaleis apo thn tseph sou

8a bgaleis th grafida

8a kaneis click gia na emfanistei to virtual keyboard, kai 8a grapseis
me th grafida to password sou gia na kanei unlock o screen saver.

8a anoikseis ena xterm,

kai 8a dwseis thn entolh "sudo /usr/bin/gsmcall -m voice -p /dev/gsm1 -n
`ldapsearch -h localhost -s sub -D "uid=phonebookowner,ou=special
users,o=myphone" -ZZ -W -x "(&(givenName=Mairoula)(sn=Pitsipitsidou))" |
grep TelephoneNumber | cut -f2 -d": "`

Molis teleiwsei h klhsh, mporeis na thn termatiseis apla patwntas Ctrl-C.

Prosoxh, ayto to teleytaio bhma xreiazetai dyo grafides.