Re: [Open-source] η nokia μας έδωσε το open-source νέο της χρονιάς

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Fri Jun 27 23:02:57 EEST 2008

On Fri, 27 Jun 2008, Haris Alatas wrote:

> Όλα μου τα κινητά ήταν και είναι nokia... Αλλά που ξέρουν αυτοί απο Open
> Source ρε παιδιά;

Απ'όσο ξέρω, χωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά, το affix stack (το οποίο
χρησιμοποιείται πλέον επίσημα στον kernel) το έχει αναπτύξει η Nokia. Το
σίχουρο είναι ότι έχει ήδη εδώ και τρία χρόνια τα internet tablets που
τρέχουν Linux, και έχει καταφέρει να συγκεντρώσει κάποιον "πυρήνα"
εθελοντών ανά τον κόσμο που ασχολούνται με αυτά.

Δε θέλω να ασκήσω κριτική στην πολιτική της εταιρείας με αυτό, απλά να
επισημάνω ότι έχει κάποια εμπειρία σε Linux και ανοιχτό λογισμικό
γενικότερα.
believed to be clean.