[Open-source] η nokia μας έδωσε το open-source νέο της χρονιάς

Haris Alatas haris at crack.gr
Fri Jun 27 21:42:27 EEST 2008

Nick Demou wrote:
> και αυτή η μετριοπαθής αντιμετώπιση του Μάνου φίλοι μου, είναι ο λόγος
> που η είδηση αυτή είναι η είδηση της χρονιάς. Χωρίς να το έχουμε
> καλά-καλά καταλάβει έφτασε η εποχή που, μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ δημοφιλής
> πλατφόρμα με δισεκατομμύρια χρήστες[3], γίνεται open-source και αυτό
> είναι απλά μια λογική και κατά πολλούς καλή επιχειρηματική κίνηση.
>
> Και έτσι ξαφνικά το year of the desktop linux δεν έφτασε αλλά έφτασε
> το year of the palmtop open-source OS

Τελικά υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι: Αυτοί που ξέρουν να χρησιμοποιούν το
Open Source σαν εργαλείο και αυτοί που δεν ξέρουν τι είναι, απλώς θέλουν
να το χρησιμοποιήσουν γιατί το θεωρούν της μόδας, γιατί το κάνουν και οι
ανταγωνιστές τους, γιατί θεωρούν ότι ειναι ο μόνος τρόπος να επιβειώσουν
γιατί γιατί γιατί...
Όλα μου τα κινητά ήταν και είναι nokia... Αλλά που ξέρουν αυτοί απο Open
Source ρε παιδιά; Είναι σίγουροι αυτοί πως το open source σε ένα OS που
υφίσταται και αναπτύσεται μια δεκαετία τώρα, είναι τόσο έτοιμο ώστε να
παρουσιάσει τα ενδότερα του; Εγώ πάντος βαριέμαι τις αναβαθμίσεις για να
καλύπτω τρύπες κάθε 5 μέρες... Ας ξεκινήσουν μια άλλη εφαρμογή που θα
αναπτυχθεί βάση των αναγκών της κοινότητας, θα είναι ασφαλής απο την
αρχή και θα... μοιάζει περισσότερο με linux.

Γενικά το ερώτημα που γενάται στο κεφάλι μου είναι:
Ποιος θα κάτσει να ασχοληθεί με τον κώδικα του Symbian, ενός άθλιου
λειτουργικού που μοιάζει με τα windows για οποιονδήποτε άλλο λόγο πέρα
απο το exploiting;

Νιώθει κι αλλός έτσι ή είμαι ο μόνος σκατόψυχος σε αυτή την λίστα;

Χάρης