Re: έχει νόημα να κάνουμε bug report στην διανομή μας αντί για upstream? [was: καλύτερο bug report για δύσκολο πρόβλημα]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Jun 20 12:13:01 EEST 2008

2008/6/19 DJ Art <djart at linux.gr>:
> [...]
> Εξάλλου, σκέψου το από την ανάποδη. Αν ήσουν developer που ασχολείσαι
> (σχεδόν ή εξ ολοκλήρου) full time, θα ήθελες όσο το δυνατόν
> περισσότερος κόσμος να γράφει στο bugzilla σου για να σε βοηθήσει να
> βελτιώσεις την εφαρμογή σου, επωφελούνται και οι 2. Αν τώρα ξαφνικά
> δεχθείς μια πληθώρα από bug reports, αυτό είναι ένα "ευχάριστο"
> πρόβλημα που θα κληθείς ως open source developer να αντιμετωπίσεις (και
> υπάρχουν διάφοροι τρόποι, μην ανησυχείς).

μια χαρά τα λες εσύ αλλά συχνά ο εν λόγω developer θα απαντήσει στο
αρχικό δικό μου bug report με

 "στείλε μου το output ενός ανάστροφου ουλεριανού bug tracing αφού
κάνεις compile το libdevgpiz με support για εσωτερικές μη-γραμμικές
αναφορές για να δω τι συμβαίνει και φυσικά κάνε static linking των
xyzlibs"

... φυσικά δεν θα ζητήσει ακριβώς αυτά αλλά στα αυτιά μου έτσι θα
ακουστούν :) Και αυτά για εμένα που έχω κάνει και 1000 φορές complile
και link κώδικα στη ζωή μου (αν και ελάχιστες φορές σε linux
ακολουθώντας step-by-step οδηγίες). Και εκεί τελειώνει το bug tracking
για εμένα :)