έχει νόημα να κάνουμε bug report στην διανομή μας αντί για upstream? [was: καλύτερο bug report για δύσκολο πρόβλημα]

DJ Art djart at linux.gr
Thu Jun 19 11:45:21 EEST 2008

On Thursday 19 June 2008, Michael Iatrou wrote:
> Πάντως, αυτή η νοοτροπία που περιγράφεις είναι περισσότερο νοοτροπία
> developer, παρά χρήστη. Ένας χρήστης είναι πολύ πιθανόν (εως και
> θεμιτό θα έλεγα) να μην έχει καν build environment για το
> application.

Ναί, αυτό είναι αλήθεια. Εμπεριέχει πάρα πολλά στοιχεία από νοοτροπία
development. Μην ξεχνάς όμως πως μιλάμε για Open Source, δε μιλάμε για
το "Send Error Report" της Microsoft. Στην πολύ πολύ θεωρία θα έπρεπε
να έχουμε ήδη ανοίξει τον κώδικα του pidgin αυτή τη στιγμή και να
ψάχνουμε το bug ....

Αν πάμε να μιλήσουμε για καθαρά User Feedback, τότε θα διαπιστώσουμε πως
κάτι τέτοιο στο χώρο του Open Source απλά δεν υπάρχει. Αν πας στη
mailing list/forum (=Support Section) του κάθε pidgin να συζητήσεις το
πρόβλημά σου, κατά 99% θα σου πούνε να κάνεις entry στο bugzilla.

Από την άλλη, το bugzilla είναι developers' εργαλείο, δεν είπε ποτέ
κανένας πως είναι εργαλείο για τους χρήστες .... και εδώ αρχίζουν τα
παρατράγουδα ....

Κάπου έχει πάρει το μάτι μου κάποια διανομή η οποία "πειράζει" τις
εφαρμογές και προσθέτει ένα καινούριο menu-item σε στυλ Help -> Report
Problem. Αυτό είναι απείρως πιο user-oriented, αλλά σίγουρα απαιτεί
σοβαρή υποδομή από πίσω (κάποιος να συλλέγει το user-commited crap και
να το φιλτράρει), κάτι που αμφιβάλλω πως υπάρχει.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?