Ελληνικό Open source ERP αλλά όχι για linux

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Jun 20 11:57:51 EEST 2008

off-topic στο αίτημα του top poster αλλά on topic όσον αφορά open
source ERP για την ελληνικές επιχειρήσεις:

εδώ και πολλά χρόνια η εταιρεία μου λειτουργεί με ένα εμπορικό
λογισμικό το οποίο αν ενδιαφέρεται κανείς θα μπορούσε να είναι open
source. Το έχω γράψει εγώ οπότε με λίγο ξεκαθάρισμα για να μην
ντροπιαστώ πολύ μπορώ να το δημοσιεύσω :). Αυτό το χρόνο προσπαθούμε
να εκδίδουμε και βιβλία Β κατηγορίας με το ίδιο πρόγραμμα αλλά αυτό το
κομάτι είναι under construction και δεν θα μου έκανε εντύπωση αν
περάσουν 5-6 μήνες πριν το τελειώσω.

the good:

προσφορές, παραγγελίες, πωλήσεις, αγορές, επιταγές, εισπράξεις,
πληρωμές επιδρούν κανονικά και όπως αναμένεται σε υπόλοιπα πελατών,
προμηθευτών, αποθήκης, ταμείων κτλ, multi user κτλ. Προσοχή όμως: δεν
τυπώνει παραστατικά σε φολογικό μηχανισμό (επίσης under construction).

the bad:

α) Microsoft Access[1] :) εξ ου και offtopic
β) μέτριο support: αν είστε τυχεροί ίσως σας συμπαθήσω και να σας
βοηθήσω ΕΦΟΣΟΝ έχω χρόνο. Αν όχι ίσως απαντήσω το email σας μετά απο
1-2 μέρες