Apple einai argos

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Fri Jun 20 01:48:35 EEST 2008

When the date was Friday 20 June 2008, Apollon Koutlidis wrote:

> Έλεος! :( Ότι θα έφτανε καιρός που θα λέγαμε ότι με μισό γίγα που πας ρε
> Καραμήτρο... γιατί δηλαδή τι στομπέο κάνει πια ΤΟΣΟ διαφορετικό το OOo
> από άλλες εφαρμογές (AbiWord, Gnumeric κλπ.) που είναι τρισευτυχισμένες
> με τη μισή μνήμη;

Παρόλο που η ερώτηση είναι ρητορική, θα τσιμπήσω: το OOo, σε αντίθεση με τα
παραδείγματα που έφερες, δουλεύει αξιοπρεπώς[0] σαν ένα compatibility layer
με το MS Office. Κάπου εκεί πιστεύω ότι αναλώνεται και όλη η αξία του. Αλλά
είναι αρκετή για να μπορούν φέτος οι πρωτοετείς στις σχολές, να αγοράζουν
επιδοτούμενα laptop/PC και να γλυτώνουν 50euro επιλέγοντας OpenOffice αντί
για MS Office.

[0] Στο βαθμό που τα έχω χρησιμοποιήσει και ακούω να σχολιάζεται.

--
 Michael Iatrou