Apple einai argos

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Fri Jun 20 00:03:03 EEST 2008

Στις 19 Ιούνιος 2008 9:31 μμ, ο χρήστης Antonis Christofides
<anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:
> Παιδιά, ο λάπτοπ μου μου τη δίνει. Μου δίνει την αίσθηση ότι είναι
> αργός. Πιο αργός από το desktop μου, που έχει ίδια RAM (512), είναι
> κατά τουλάχιστον 3 χρόνια παλιότερος και έχει ψιλοάθλιο χάρντγουεαρ
> (gigabyte), εκτός από το σκληρό δίσκο, που είναι του 2005.
>
> Ο λάπτοπ είναι ibook g4 (powerpc) του 2005. Έχει ext3, αλλά παλιότερα
> είχε xfs, χωρίς να αντιλαμβάνομαι διαφορά ανάμεσα στα δύο. Τρέχει
> ubuntu. Δυστυχώς δεν έχω χειροπιαστά στοιχεία, απλά και μόνο μια
> αίσθηση.

To ubuntu είναι το αργό. Εμένα ο παλιός μου desktop έχει 256MB μνήμης
(και για CPU Athlon XP 2100+) και με το ubuntu σερνόταν. Βασικά
swap-αρε όλη την ώρα. Μόλις έβαλα όμως sidux (με πλήρες KDE!) ήρθε στα
ίσα του!