Apple einai argos

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jun 19 21:31:50 EEST 2008

Παιδιά, ο λάπτοπ μου μου τη δίνει. Μου δίνει την αίσθηση ότι είναι
αργός. Πιο αργός από το desktop μου, που έχει ίδια RAM (512), είναι
κατά τουλάχιστον 3 χρόνια παλιότερος και έχει ψιλοάθλιο χάρντγουεαρ
(gigabyte), εκτός από το σκληρό δίσκο, που είναι του 2005.

Ο λάπτοπ είναι ibook g4 (powerpc) του 2005. Έχει ext3, αλλά παλιότερα
είχε xfs, χωρίς να αντιλαμβάνομαι διαφορά ανάμεσα στα δύο. Τρέχει
ubuntu. Δυστυχώς δεν έχω χειροπιαστά στοιχεία, απλά και μόνο μια
αίσθηση.