spasimata ixoy se vlc

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Tue Jun 17 02:11:11 EEST 2008

Καλησπέρα σας!

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Από τότε που έκανα upgrade στην
τελευταία έκδοση του ubuntu, όταν παίζω mp3 αρχεία με το vlc έχω
σπασίματα στον ήχο. Τα σπασίματα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με το
load του μηχανήματος, το οποίο παρεμπιπτόντως δεν είχε κανένα
τέτοιο πρόβλημα με το vlc στην προτελευταία έκδοση του ubuntu.

Όταν παίζω τα mp3 με κάποιο άλλο πρόγραμμα δεν έχω απολύτως
κανένα πρόβλημα.

Όταν παίζω αρχεία video με το vlc δεν έχω κανένα απολύτως
πρόβλημα, ούτε με ήχο ούτε με εικόνα.

Το πρόβλημα το εντόπισα από τότε που έκανα upgrade στην τελευταία
έκδοση του ubuntu (ή εν πάσει περιπτώσει σε κάποιο update πολύ
κοντά στο version upgrade). Παλιότερα δεν είχα κανένα απολύτως
πρόβλημα.

Γκούγκλισα, αλλά δεν βρήκα τίποτα..

Έχετε καμιά ιδέα πριν κρεμαστώ ανάποδα?

--