Jabber server on tux.gr

Stella Korakaki skor at hellug.gr
Mon Jun 16 21:56:47 EEST 2008

Καλησπέρα σας,

εχω στήσει εναν jabber server στον οποίο είστε
ελεύθεροι όλοι σας να δημιουργήσετε
λογαριασμό. Το account σας θα είναι της
μορφής username at tux.gr.  Το jabber συνεργάζεται
αψογα και με gtalk accounts και υπάρχουν ήδη
transports για msn και για icq(θα βάλω και για
yahoo αυριο μεθαύριο) καθώς φυσικά και ssl
support. Ηδη υπάρχουν αρκετοί χρήστες που
το χρησιμοποιούν χωρίς προβλήματα. Για
να δημιουργήσετε λογαριασμό,
χρειάζεστε έναν xmpp(jabber) client όπως το gajim ,
το psi, kopete, gaim όλα νομίζω κάνουνε. Στην
δημιουργία λοιπόν λογαριασμού,
επιλέγετε register new account και για server
δίνετε απλα tux.gr και το επιθυμητό username
σας.

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να
φτιαχτούν shared groups. Αυτό σημαίνει οτι
μια ομάδα χρηστών μπορεί αυτόματα να
βλέπει τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας στις
επαφές τους χωρίς να χρειάζετε να τους
προσθέσει. Αν θέλετε λοιπόν να
φτιάξουμε κάτι τέτοιο, πχ για τα μέλη
του hellug, μπορείτε να μου ζητήσετε να σας
προσθέσω. (Σκεφτομαι επίσης και για μια
σελίδα με τη δυνατότητα δημιουργίας
λογαριασμών και επιλογής του χρήστη αν
θέλει να άνοικει σε κάποιο shared group). Θα
παρακαλούσα να κρατήσουμε κάποιο
επίπεδο στην επιλογή των username και  στα
προσωπικά σας στοιχεία (vcard). Επίσης
υπάρχει σαν υπηρεσία το conference.tux.gr το
οποίο θα βρείτε μέσα απο το service discovery
του client σας. Εκεί μπορούν να
δημιουργηθούν κατάλληλα κανάλια για chat.

Είμαι ανοιχτή σε παρατηρήσεις, ιδέες
και σε ότι πιστέυετε οτι θα ήταν
χρήσιμο να προσθέσουμε.

Στέλλα.