Ellhniki orologia pliroforikis

Haris Alatas haris at crack.gr
Fri Jun 6 17:54:04 EEST 2008

Antonis Christofides wrote:
> (Το να υποκριθώ ότι αυτό το post είναι on-topic είναι σαν το ανέκδοτο
> με το μυρμήγκι.)
>
> Ο ΕΛΟΤ έχει βγάλει σε δημόσια διαβούλευση ένα υπό κατάρτιση πρότυπο
> τεχνικής ορολογίας, το ΕΛΟΤ 996-1.
>
>     http://www.elot.gr/announcement/08-08.htm
>
> Το πρότυπο είναι βασισμένο στο ISO 2382-4.
>
> Ενώ οι παρατηρήσεις είναι ευπρόσδεκτες, θα ήθελα να σας επισημάνω ότι
> οι επικείμενες φλόγες δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμες, εκτός αν
> συνοδεύονται από συγκεκριμένες προτάσεις.
>
> (Αυτά ελάχιστη σχέση έχουν με το Linux, το οποίο Linux είναι το
> [...]
ΕΛΕΟΣ, ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΟΣ!

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί προσπαθούμε να κάνουμε τους χαζούς; Ας το
πάρουμε απόφαση: Μπορεί η ελληνική να έχει τις χίλιες λέξεις για να
περιγράψεις κάτι αλλά θες ακόμα μία στα αγγλικά για να περιγράψεις όρους
πληροφορικής. Αλλιώς πολύ απλά θα κοροϊδευόμαστε μια ζωή, και θα
χρησιμοποιούμε λεξικό για να καταλάβουμε τι θέλει να πει ο ένας στον
άλλον. Χειρότεροι απο κινέζοι θα καταντήσουμε.

Οι ξένοι δέχτηκαν απ' ευθείας την ελληνική για την ορολογία στην
ιατρική. Αποδέχτηκαν αμέσως πως η ιατρική ήταν μια επιστήμη που ξεκίνησε
απο την Ελλάδα ή τουλάχιστον εδώ έκανα τα μεγαλύτερα της βήματα.
Εμείς γιατί δεν μπορούμε να το δεχτούμε; Μήπως λόγω κάποιων ηλιθίων,
άσχετων με την πληροφορική που απλώς πιστεύουν πως η ελληνική είναι η
καλύτερη γλώσσα;
Εγώ πάντος δεν είμαι ηλίθιος και άσχετος και το δέχομαι.

Όσο για τον ΕΛΟΤ: Δουλειά δεν είχε ο διάολος .....

Πρόσφατα θα παρουσιάσω μια εργασία και θα χρησιμοποιήσω απόλυτα την
αγγλική ορολογία. Όχι απο καπρίτσιο, απλώς θέλω να καταλάβουν όλοι τι
θέλω να πω. Νομίζω ότι παρ' ολο που θα είναι γεμάτο αγγλικές λέξεις
τσόντα, θα είναι απόλυτα ευανάγνωστο και κατανοητό.

Επιχειρήματα υπάρχουν πάρα πολλά. Αρκεί να τα συγκεντρώσουμε και να τους
αποστείλουμε ένα email εχμ γρρρ γκουχ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ήθελα να
πω με τις θέσεις της lgu που νομίζω ότι συμβαδίζουν ανάμεσα στα μέλη της
γιατί υπάρχει κοινή λογική.

Χάρης