ΑΝΝ: κυκλοφόρησε το rtorstat 0.4.0

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Thu Jun 5 08:24:56 EEST 2008

George Notaras wrote:

> Προσπάθησα να το χρησιμοποιήσω "με το ένστικτο" για λίγο στο
> http://www.testdrive.hp.com, αλλά, δυστυχώς, θέλει και κάποιο
> διάβασμα... Επίσης, είχα ξεκινήσει να διαβάζω και το manual (ελληνική
> μετάφραση) κάποια στιγμή από ένα mirror σε ένα site του Μανώλη Κιαγιά,
> αλλά δυστυχώς, έχει αρκετές διαφορές και Θέλει αρκετό χρόνο (που μου
> λείπει αυτόν τον καιρό).
>
> Πάντως το θεωρώ πολύ πιο προσανατολισμένο από το linux σε πολλά θέματα
> και κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω. :)

Αν θέλεις να κάνεις μια προσπάθεια πάντως, εκτός από το official
documentation, μπορείς να δοκιμάσεις  και αυτό το βήμα-βήμα βιβλιαράκι
που γράφω:

http://store.itsyourftp.com/~sonic2000gr/freebsd/unofficial/freebsd.zip

είναι προσανατολισμένο προς το desktop χρήστη, αλλά χρησιμοποιεί το
FreeBSD ξεκινώντας από το μηδέν. Είναι βέβαια work in progress (θα το
συνεχίσω το καλοκαίρι) αλλά είναι σε αρκετά καλό επίπεδο για να μπορείς
να συνεχίσεις μόνος σου. (Επίσης χρειάζομαι και κριτικές ;) )