ΑΝΝ: κυκλοφόρησε το rtorstat 0.4.0

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Jun 4 23:25:49 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Εξαρτάται.
>
> <trivia>
>
> Στο FreeBSD ας πούμε, ένα standard utility μπορεί να έχει απλά 3 files:

[...]
> Η κυριότερη απαίτηση για κάθε file είναι να έχει σωστό copyright header,
> όπως π.χ. αυτό:

[...]
> Μια τελευταία απαίτητη των BSD programmers είναι να ακολουθείται πάντα
> το ίδιο στυλ κώδικα, το οποίο περιγράφεται στο manpage style(9):
>
>   http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi?query=style&apropos=0&sektion=9&manpath=FreeBSD+8-current&format=ascii

Για το ενιαίο στυλ γραφής σε όλο τον κώδικα του FreeBSD δεν το ήξερα.
Αντιλαμβάνομαι ότι κάτι τέτοιο είναι πολύ σημαντικό για παλιούς και
νέους developers.

> Στο Linux kernel είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα.

[...]

> Σε άλλα projects ακολουθούν διαφορετικές συμβάσεις.  Ένα τυπικό
> `template' από οργάνωση του πηγαίου κώδικα για GNU προγράμματα είναι το
> κλασικό `hello world' πρόγραμμα, που σε λίγο θα φτάσει να παίζει σκάκι
> μαζί σου επειδή μπορεί να ξεκινήσει ένα παιχνίδι με τον χαιρετισμό
> `Hello!  I'm your psychiatric assistant.  Do you want to play?'.

θα ήθελα ένα τέτοιο να φορτώνει κάθε φορά που έχω κάνει την ίδια
ενέργεια πάνω από 10 φορές, γιατί πιθανότατα σε τέτοιες περιπτώσεις κάτι
δεν δουλεύει σωστά. :)

> Το source από το GNU hello είναι κι ένα ωραίο παράδειγμα από τον
> `ενδεδειγμένο τρόπο χρήσης' των GNU autotools.  Μπορείς να το βρείς εδώ:
>
>     http://www.gnu.org/software/hello/
>
> Εκεί έχει κι ένα link στα `GNU Coding Standards':
>
>     http://www.gnu.org/prep/standards/

Ευχαριστώ για τα links. Θα βρω και για την Apache License γιατί αυτήν
εμπιστεύομαι και αυτή χρησιμοποιώ. :D

> Το σημαντικό είναι όμως ότι δεν υπάρχει __ΕΝΑΣ__ τρόπος να διαμορφώσεις
> τη δομή του πηγαίου κώδικα, κι αυτό είναι πλεονέκτημα μερικές φορές.
> Κυρίως γιατί πολλά free software ή open source προγράμματα γράφονται από
> προγραμματιστές, οι οποίοι συνήθως *βαριούνται* όλο αυτό το
> `γραφειοκρατικό' κομμάτι :P

Εδώ το βαριέμαι εγώ για μερικά μικροπρογράμματα και έχω φτιάξει
templates και ένα script που συμπληρώνει μόνο του τα στοιχεία! Γι αυτό
και όλα είναι σχεδόν ίδια! :)