VM statistics fun

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Jun 4 14:18:50 EEST 2008

V13 wrote:

> Des mia synopsi toy parapano edo:
>
> http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2003-September/047707.html
>
> <<V13>>

Ευχαριστώ. Πάνω-κάτω πήρα μια ιδέα, αλλά πρέπει να το ξαναδιαβάσω
μερικές φορές. Θα επανέλθω στο συγκεκριμένο ζήτημα και κάποια άλλη
στιγμή, όχι γιατί θέλω να γίνω γκουρού (δεν με παίρνει άλλωστε από θέμα
χρόνου), αλλά θέλω να καταλάβω γενικά τι συμβαίνει. Για παράδειγμα,
έβλεπα σε μερικά διαγράμματα[1], που κάνω για τη μνήμη σε ένα always-on
μηχάνημα, τους buffers να γεμίζουν, στη συνέχεια να αδειάζουν μερικώς
και πάλι το ίδιο από την αρχή και αναρωτιόμουν με τι στο δ..... γεμίζουν.

[1] http://farm4.static.flickr.com/3138/2551005572_891268ae01_o.png