VM statistics fun [was: Re: Δίνοντας options στην εντολή time]

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Jun 2 11:29:32 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Η ερώτηση παγίδα είναι:
>
>     Το RSS ενός shared library, το οποίο έχει γίνει ταυτόχρονα `map' στο
>     address space από 192 processes, μετράει μία φορά ή 192;

Αφού διάβασα και το άρθρο στο lwn.net, το οποίο έδωσε ο Νίκος
προηγουμένως, που εξηγεί σε γενικές γραμμές τους λόγους που οδήγησαν
στις νέες προσθήκες στον πυρήνα 2.6.25, νομίζω ότι έχω αρχίσει να
συνειδητοποιώ το πρόβλήμα.

Η αλήθεια είναι ότι και πριν το γνώριζα αυτό, αλλά προφανώς δεν του είχα
δώσει τη σημασία που έπρεπε ή για να ακριβολογήσω δεν του είχα δώσει
καμία σημασία.

Όπως επίσης δεν είχα δώσει την απαραίτητη σημασία στο γεγονός ότι, πριν
γραφτούν οι πληροφορίες στο /proc, στην πραγματικότητα (χωρίς quotes)
έχει προηγηθεί εκτεταμένη επεξεργασία διαφόρων πληροφοριών.

Ευχαριστώ και για την όλη ανάλυση.

:)