Δίνοντας options στην εντολή time

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Sun Jun 1 15:06:33 EEST 2008

When the date was Sunday 01 June 2008, George Notaras wrote:

> Κατά την άποψή μου, τo παρακάτω απέχει πολύ από αυτό που λέμε "σαφής
> ερμηνεία", όσο λείπει κάποιος χρονικός προσδιορισμός για τη μέτρηση.
> Κατά λέξη από το man page tου ps:
>
> "the non-swapped physical memory that a task has used (in kiloBytes)"
>
> Νομίζω ότι δίνει ένα αρκετά μεγάλο περιθώριο να χρησιμοποιήσει κανείς
> δικές του λέξεις.

Διαφωνώ, ο χρόνος, σαν παράμετρος, είναι δική σου προσθήκη. Στη συντριπτική
πλειοψηφία, οι πληροφορίες που παίρνεις για το σύστημα είναι στιγμιαίες.
Όταν δεν είναι (π.χ. αν χρησιμοποιείς το oprofile) ο χρόνος ορίζεται
ευθαρσώς ως παράμετρος.

Δεν είναι πολύ διαφορετικό από το να ρωτάς αν η ls δείχνει το τρέχον
περιεχόμενο ενός directory ή αυτό που ήταν πριν από μια εβδομάδα ή το
μέγιστο αριθμό αρχείων που υπήρξαν σε αυτό.

(Ευχαριστώ για το σωστό quoting, στο προηγούμενο απάντησα βιαστικά και άφησα
και μερικά εδάφια της Βίβλου μέσα...)

--
 Michael Iatrou