Δίνοντας options στην εντολή time

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Jun 1 03:17:05 EEST 2008

> Michael Iatrou wrote:
>> George Notaras wrote:

> ps -eo pid,rss,vsize,comm

Νομίζω ότι κάποιες φορές χρειάζονται κάπως πιο αναλυτικές πληροφορίες.

Η σωστή ερώτηση θα έπρεπε να είναι: "υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος να
πάρει κανείς αναλυτικές πληροφορίες για την κατανάλωση μνήμης από ένα
process"?

> Αν διαβάσεις το man page της ps(1) *χωρίς* να προσθέσεις δικές σου λέξεις, η
> ερμηνεία είναι σαφής.

Κατά την άποψή μου, τo παρακάτω απέχει πολύ από αυτό που λέμε "σαφής
ερμηνεία", όσο λείπει κάποιος χρονικός προσδιορισμός για τη μέτρηση.
Κατά λέξη από το man page tου ps:

"the non-swapped physical memory that a task has used (in kiloBytes)"

Νομίζω ότι δίνει ένα αρκετά μεγάλο περιθώριο να χρησιμοποιήσει κανείς
δικές του λέξεις.

> Αν πρόκειται για μια βαρύγδουπη, μεγαλεπήβολη διαπίστωση, σχετικά με το
> memory usage κάποιου critical application (σαν το ktorrent) που θα
> δημοσιευτεί σε κάποιο έγκυρο μέσο ηλεκτρονικής καταχώρησης μηνυμάτων (πχ
> ένα blog) τότε ναι,

Έτσι συμβαίνει όταν κάτι, πχ το linux, έχει γίνει "της μόδας".

> αρκεί.

Thanks.