SATA power splitter & hot-plugging

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Jul 18 16:02:11 EEST 2008

http://www.cooldrives.com/sapoyca15sap.html
http://www.amazon.co.uk/LINDY-Power-Adapter-Splitter-Cable/dp/B001CO9J0K/ref=sr_1_5?ie=UTF8&s=electronics&qid=1216385857&sr=1-5

Το SATA power splitter που φαίνεται στα παραπάνω δύο λινκς φαίνεται
πως δεν υπάρχει στην Ελλάδα, ενώ είναι και αρκετά δυσεύρετο στον
πλανήτη (ελάχιστα άλλα sites έχω βρει να το έχουν), και οι παραπάνω
δεν το στέλνουν στην Ελλάδα. Ο κόσμος έχει πήξει στα molex-to-sata,
που δεν υποστηρίζουν ούτε hot plugging ούτε staggered spinup.

Μήπως έχω καταλάβει κάτι λάθος; Μήπως ούτε αυτό δουλεύει και είναι
ακόμα χειρότερο από τα molex-to-sata; Αλλιώς πώς γίνεται κάτι που
είναι τόσο απλό, τόσο προφανές, και τόσο απαραίτητο όταν θες να
φτιάξεις ένα software RAID5, να είναι τόσο δύσκολο να βρεις;

Έχετε καμιά άλλη ιδέα πού να το βρω;