intel 3945abg αδυναμία σύνδεσης [SOLVED]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jul 17 15:57:46 EEST 2008

On Thu, 17 Jul 2008 15:05:14 +0300, marios <marios_hellas_23 at yahoo.gr> wrote:
> Επανέρχομαι μετά απο καιρό, καθώς το πρόβλημα λύθηκε.
>
> Καταρχήν δοκίμασα σε wi-fi που δεν είχε wap/wep (π.χ. Πλατεία
> συντάγματος, sturbuck, ξενοδοχείο κτλ) και συνδέθηκε σε όλα κατευθείαν
> (με εξαίρεση κάποιο ξενοδοχείο που δεν έπαιρνε ip, και έβαλα dhclien3
> wlan0 και έπεξε).
>
> ξαναδοκίμασα μόλις σήμερα, και απλά στο γραφικό εργαλείο του kubuntu,
> έκανα κάποιες δοκιμές και έπαιξε αφού άλλαξα το wep σε wep ascii. Δεν
> θυμάμαι αν το είχα δοκιμάσει ποτέ αυτό στο παρελθόν....

Χμ, μήπως η διαφορά είναι ότι το "WEP" περιμένει το δεκαεξαδικό key,
κάπως έτσι

    wep key:        "2fe92ecce43c0cba5c7f9c782f"

ενώ το "WEP ascii" μπορεί να δεχτεί το WEP key σε κείμενο όπως αυτό;

    wep ascii:      "You know you want FreeBSD"

Μόλις βρεις ευκαιρία δοκίμασέ το (ή ψάξε στο manual του kubuntu), να
δεις αν όντως αυτή είναι η διαφορά.

Με ένα σύντομο ψάξιμο στο Google δε βρήκα κάτι που να μοιάζει με
"KNetworkManager manual"[1].  Οπότε το καλύτερο που μπορώ να υποθέσω
είναι ότι στο όνομα της «φιλικότητας προς το χρήστη», αντί να
καταλαβαίνει αυτόματα το KNetworkManager ότι ένα WEP key είναι γραμμένο
ως δεκαεξαδικό νούμερο επειδή αρχίσει με "0x", θέλει να του το πεις ρητά
εσύ με κάποιο checkbox/combo/dialog.

[1] Οι απόψεις μου για την ανάγκη καλής και ολοκληρωμένης τεκμηρίωσης
    είναι λίγο-πολύ γνωστές στην l.g.u.  Γενικά η τεκμηρίωση τύπου «μισή
    περίπτωση «μια καλή αρχή».

[2] http://www.kubuntu.org/faq

Με γειά :-)