intel 3945abg αδυναμία σύνδεσης [SOLVED]

marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Thu Jul 17 15:05:14 EEST 2008

Επανέρχομαι μετά απο καιρό, καθώς το πρόβλημα λύθηκε.

Καταρχήν δοκίμασα σε wi-fi που δεν είχε wap/wep (π.χ. Πλατεία
συντάγματος, sturbuck, ξενοδοχείο κτλ) και συνδέθηκε σε όλα κατευθείαν
(με εξαίρεση κάποιο ξενοδοχείο που δεν έπαιρνε ip, και έβαλα dhclien3
wlan0 και έπεξε).

ξαναδοκίμασα μόλις σήμερα, και απλά στο γραφικό εργαλείο του kubuntu,
έκανα κάποιες δοκιμές και έπαιξε αφού άλλαξα το wep σε wep ascii. Δεν
θυμάμαι αν το είχα δοκιμάσει ποτέ αυτό στο παρελθόν....

Δεν ξέρω γιατί έπαιξε τώρα, αλλά στο διάστημα από το τελευταίο mail
μέχρι τώρα έγιναν κάποια update στον πυρήνα, modules και πολλά άλλα που
τώρα δεν θυμάμαι.

Όπως και να έχει ΕΧΩ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ!!!!