RAID sync

V13 v13 at v13.gr
Sat Jul 12 15:29:16 EEST 2008

On Saturday 12 July 2008, Apollon Koutlidis wrote:

> Eimai arketa sigouros oti den htan ekei to problhma. Den hmoun arketa
> safhs sthn perigrafh tou ti sunebh kai ws ena ba8mo o logos einai oti
> den eixa xrono gia polu debugging... Me osa kategrapsa kai osa 8umamai:

Rikse mia matia se mia oraia analysi poy brika tyxaia edo:

http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-hardware/2004-October/001991.html
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-hardware/2004-October/001993.html

gia na min ta ksanagrafo :-)

Exei ginei kai ena peirama:

http://sr5tech.com/write_back_cache_experiments.htm

Ayto poy epathes einai apolyta fysiologiko ean to motherboard soy ekopse to
reyma se kapoio apo toys diskoys eno eixe dedomena sth write cache. Dedomenoy
toy oti to resync exei synexomenio I/O, einai sigoyro oti ypirxan dedomena
sth write cache toy diskoy poy itan out-of-sync. Episis einai poly pithano na
min prolaban na graftoyn oi plirofories ths teleytaias stigmis sto superblock
ton ypoloipon diskon.

Efoson aneferes oti o enas diskos itan USB einai poly pithano kai to na egine
disable to USB port kai na kopike to reyma prin prolabei o diskos na grapsei
oti ithele.

> A.
<<V13>>